13 lutego 2012

Udostępnianie informacji publicznej na wniosek

Możliwość zapytania urzędu miasta o interesujące lub niepokojące obywatela informacje to niewątpliwie jedna z tych cech naszej lokalnej demokracji, która zasługuje na pochwałę. Ponieważ nasze prawodawstwo stwarza takie możliwości, zapytania Panią Gronkiewicz-Waltz, postanowiłem skorzystać z przysługującego mi prawa.
Dziś zadałem Pani Prezydent pytania o wykorzystanie biletów komunikacji miejskiej w urzędzie miasta i samochody służbowe. Treść wniosku:

WNIOSEK
O UDOSTĘPNIENIE INFORMACJI PUBLICZNEJ
Na podstawie art. 2 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej z dnia 6 września 2001 r. (Dz. U. Nr 112, poz. 1198 z późn. zm.) zwracam się z prośbą o: 
informację na temat:
1) liczby pracowników Urzędu m.st. Warszawy jednostek organizacyjnych i osób prawnych, którym w 2011 roku pracodawca sfinansował lub zrefundował koszt zakupu okresowego biletu lokalnego transportu zbiorowego i kwocie wydanej na ten cel wraz z informacją wskazującą zakupy biletów dla poszczególnych biur urzędu miasta;
2) liczby samochodów służbowych pozostających w gestii Urzędu miasta wg. stanu na dzień 31 grudnia 2011 roku;
3) samochodów służbowych będących w dyspozycji poszczególnych biur Urzędu miasta – stan na dzień 31 grudnia 2011 roku.
Proszę o przekazanie informacji w następujący sposób: 
przesłanie informacji pocztą elektroniczną na adres SLAWEKPOTAPOWICZ@GMAIL.COM
 

Proszę o przekazanie informacji w następującej formie: 
inne PILK WORD LUB skan odpowiedzi w formacie PDF na adres poczty elektronicznej

Jedyne do czego mógłbym się przyczepić, to fakt, że nigdzie nie znalazłem informacji jak wysłać wniosek bezpośrednio do Pani Prezydent. Wnioskuję z danych podanych na stronie miasta, że muszę to robić przez WOM w dzielnicy, której mieszkam. W każdym razie czekam na odpowiedź. Teoretycznie od otrzymania wniosku urząd ma miesiąc. Jak będzie, zobaczymy.

Brak komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...