Dziś zadałem Pani Prezydent pytania o wykorzystanie biletów komunikacji miejskiej w urzędzie miasta i samochody służbowe. Treść wniosku:
WNIOSEK
O UDOSTĘPNIENIE INFORMACJI PUBLICZNEJ
Na podstawie art. 2 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej z dnia 6 września 2001 r. (Dz. U. Nr 112, poz. 1198 z późn. zm.) zwracam się z prośbą o: informację na temat:
1) liczby pracowników Urzędu m.st. Warszawy jednostek organizacyjnych i osób prawnych, którym w 2011 roku pracodawca sfinansował lub zrefundował koszt zakupu okresowego biletu lokalnego transportu zbiorowego i kwocie wydanej na ten cel wraz z informacją wskazującą zakupy biletów dla poszczególnych biur urzędu miasta;
2) liczby samochodów służbowych pozostających w gestii Urzędu miasta wg. stanu na dzień 31 grudnia 2011 roku;
3) samochodów służbowych będących w dyspozycji poszczególnych biur Urzędu miasta – stan na dzień 31 grudnia 2011 roku.
Proszę o przekazanie informacji w następujący sposób:
przesłanie informacji pocztą elektroniczną na adres SLAWEKPOTAPOWICZ@GMAIL.COM
Proszę o przekazanie informacji w następującej formie:
inne PILK WORD LUB skan odpowiedzi w formacie PDF na adres poczty elektronicznej
Jedyne do czego mógłbym się przyczepić, to fakt, że nigdzie nie znalazłem informacji jak wysłać wniosek bezpośrednio do Pani Prezydent. Wnioskuję z danych podanych na stronie miasta, że muszę to robić przez WOM w dzielnicy, której mieszkam. W każdym razie czekam na odpowiedź. Teoretycznie od otrzymania wniosku urząd ma miesiąc. Jak będzie, zobaczymy.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz